Šioje kategorijoje prekių nėra.

SERGE LUTENS

Pauosčius ypatingų „Serge Lutens" aromatų sunku patikėti, kad jų kūrėjas prancūzas Serge‘as Lutens‘as kažkada visiškai nesidomėjo parfumerija. Dar neįprasčiau - užuot mėgavęsis unikalių kvepalų kūrėjo šlove, jis sakosi pasuksiąs kitur, kai tik pajus, jog naujoji sritis jį domina labiau nei komponuoti kvapus. S. Lutens‘as išgarsėjo daugelyje srič... Plačiau
Pauosčius ypatingų „Serge Lutens" aromatų sunku patikėti, kad jų kūrėjas prancūzas Serge‘as Lutens‘as kažkada visiškai nesidomėjo parfumerija. Dar neįprasčiau - užuot mėgavęsis unikalių kvepalų kūrėjo šlove, jis sakosi pasuksiąs kitur, kai tik pajus, jog naujoji sritis jį domina labiau nei komponuoti kvapus. S. Lutens‘as išgarsėjo daugelyje sričių: kūrė avangardines šukuosenas, buvo stilistas, makiažo priemonių kūrėjas, fotografas, režisierius, interjero dizaineris. Ir tik sukaupęs didžiulę gyvenimišką patirtį, būdamas keturiasdešimties S. Lutens‘as ėmė kurti kvepalus. Neatsitiktinai didelę dvasinę patirtį turinčio kūrėjo sukomponuoti aromatai tokie daugiasluoksniai. S. Lutans‘as į grožio pasaulį pateko būdamas keturiolikos. Tuo metu jis visiškai nesidomėjo aromatų kūrimu. Vaikinas įsidarbino kirpėjo asistentu viename iš prabangiausių gimtojo Lilio salonų, o greitai tapo ir plaukų stilistu. Klientus Serge‘as džiugino neilgai, nes pradėjo bendradarbiauti su žurnalais „Vogue" ir „Harper‘s Bazaar" ir vėl išgarsėjo - šįkart kaip stilistas ir vizažistas. Po penkerių metų S. Lutens‘o karjeros kreivė šoktelėjo dar aukščiau - jį dekoratyvinės kosmetikos kūrėju pakvietė dirbti mados namai „Christian Dior". Nors ir labai garsūs, šie mados namai buvo smarkiai apleidę makiažo sritį, o S. Lutens‘as ją atgaivino. Nuo 1980-ųjų iki 2000-ųjų S. Lutens‘as dirbo kompanijos „Shiseido" tarptautinio įvaizdžio ir makiažo priemonių kūrėju. Būtent šiuo laikotarpiu S. Lutens‘as susidomėjo aromatais. 1981-aisiais S. Lutens‘as, bendradarbiaudamas su „Shiseido" parfumeriu Jeanu Yves‘u Leroy sukūrė kvepalus „Nombre Noir", kuriuos garsus kvepalų kritikas Chandleris Burras yra priskyręs geriausių pasaulio kvepalų penketukui. Dešimtojo dešimtmečio pradžioje S. Lutens‘as pasireiškė kaip dizaineris - sukūrė interjerą „Shiseido" kvapų namams „Les Salons du Palais Royal", o 2000-aisiais pradėjo kurti aromatus, žymimus „Perfums Beaute Serge Lutens" ženklu. Pirmieji S. Lutens‘o vardo kvepalai pasirodė 1992-aisiais. Tai buvo „Féminité du Bois" - sodrus rytietiškas aromatas, nustebinęs netikėtai atsiskleidusiomis tradiciškai vyriškiems aromatams būdingomis medienos natomis. „Féminité du Bois" ne tik pradėjo naują kryptį moteriškų aromatų pasaulyje. Šie kvepalai pakeitė ir paties jų kūrėjo gyvenimą. Kedrų aromatas, kurį S. Lutens‘as atrado 1968-aisiais viešėdamas Maroke, privertė pakeisti gyvenamąją vietą. Serge‘as įsimylėjo šią šalį ir persikėlė ten gyventi. Įvairiausių kvapų prisodrintas Maroko oras suteikia peno kūrėjo vaizduotei. S. Lutens‘as seka kvepalų mėgėjams rytietiškas pasakas ir suteikia joms intriguojančius pavadinimus, tokius kaip „Louve" (liet. - vilkė), „Cuir Mauresque" (liet. - maurų oda), „Fille en Aiguilles" (liet. - mergina, avinti aukštakulnius), „Nuit de Cellophane" (liet. - celofano naktys), „Five O‘Clock Au Gingembre" (liet. - imbierinės arbatos pertraukėlė). Parfumerijos meistras patvirtina, kad kiekvienas pavadinimas - tai tam tikras pasakojimas. S. Lutens‘as 2009-aisiais abstulbino visus, kurie manėsi gerai išstudijavę šio parfumerijos kūrėjo braižą. Kvepalai „L‘Eau Serge Lutens" - retas švaros kvapas. Jį meistras kūrė net penkiolika metų. Pasikvėpinęs „L‘Eau Serge Lutens" tarsi įkvepi plaučius išvalančio šalto ir gryno kalnų oro ar išgeri tyro šaltinio vandens. S. Lutens‘as neskiria savo kūrinių vyrams ar moterims. Vieni iš jų labiau patinka dailiosios lyties atstovėms, kiti tinka ir vyrams, ir moterims. Net gėliniai S. Lutens‘o kvepalai graibstomi vyrų, ypač iš arabų kraštų.